Το pastakarvouna ασχολείται με ότι άφορα το χιούμορ που τόσο λείπει από την ζωή μας. Με φωτογραφίες βίντεο ανέκδοτα και διάφορα αλλά που προσφέρονται για τον ελεύθερο μας χρόνo.

Τρίτη, 10 Φεβρουαρίου 2015

Ανέκδοτα

Κουρεύτηκα μόνος μου για οικονομία και γλύτωσα 15 euro.
Επίσης δεν χαλάω ούτε για καφέδες, ποτά και βόλτες..
Που να κυκλοφορήσω με τέτοιο μαλλί

Θα ήθελα να ζητήσω το χέρι της κόρης σας!
Πόσα κερδίζεις το μήνα?
1000 ευρώ.
Αααα! Αγόρι μου, 1000 ευρώ δε φθάνουν ούτε για το χαρτί της τουαλέτας!
Λίγο αργότερα:
Λοιπόν, τι σου είπε ο πατέρας μου;
Ότι χέζεις πολύ!

Που είναι ο καφές;
-Εκεί στο τραπέζι.
-Πιάστον μου λίγο.
-Δεν μπορώ σε βλέπω φιλικά.

-σου άρεσε μωρό μου;
- ναι πολύ
- θες να το ξανακάνουμε;
- ναι πολύ
- σε έχει κάνει άλλος να νοιώσεις έτσι;
- ναι πολλοί
-Τη γυναίκα μου τη νοιάζει μόνο τι θα πει ο κόσμος!
-...ακόμα κι όταν την απάτησα!
-Τι σου είπε;

-Αν την πήδηξα καλά ή γίναμε ρεζίλη στην κοπέλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: