Το pastakarvouna ασχολείται με ότι άφορα το χιούμορ που τόσο λείπει από την ζωή μας. Με φωτογραφίες βίντεο ανέκδοτα και διάφορα αλλά που προσφέρονται για τον ελεύθερο μας χρόνo.

Κυριακή, 8 Φεβρουαρίου 2015

Ανέκδοτα

Βαρεθηκα να ειμαι τοσο καταπληκτικος!
Θα παρω αντικαταπληκτικα!

- Θες να σου κάνω τσουρεκάκια;
- Όχι
- Σίγουρα δε θες λίγα;
- Ναι
- Δε μου είναι κόπος να κάνω μερικά
- Δε θέλω
- Μήπως αργότερα;
- Άστο έγιναν

Εφτιαξε φακεσ η μανα μου το βραδυ.
Εγω εβγαλα το σκυλο βολτα, η αδερφη μου πηγε super market και ο πατερας για
τσιγαρα..
Συναντηθηκαμε ολοι στο σουβλατζιδικο.

-Γεια σου κοπελιά, είμαι ο καινούριος γείτονας, μήπως έχεις ζάχαρη;
-Άστο φίλε, έχω γκόμενο.
-Και εγώ έχω γκόμενα μωρή, ζάχαρη δεν έχω

Το'χα πεί μικρός στον γέρο μου"πατέρα ο γιος σου θα μείνει στην ιστορία"
και βγήκα αληθινός, έμεινα στην τρίτη γυμνασίου μετεξεταστέος


Δεν υπάρχουν σχόλια: