Το pastakarvouna ασχολείται με ότι άφορα το χιούμορ που τόσο λείπει από την ζωή μας. Με φωτογραφίες βίντεο ανέκδοτα και διάφορα αλλά που προσφέρονται για τον ελεύθερο μας χρόνo.

Πέμπτη, 4 Δεκεμβρίου 2014

Ανέκδοτα ,

- Αγάπη μου έχασα 3 κιλά, το κατάλαβες;
- Το βλέπεις εκείνο το βουνό;
- Ναι....
- Αν πάρω 3 φτυαριές χώμα, θα καταλάβεις τη διαφορά;;;;

θα γινόμουν κι εγώ αναρχικός αλλά δεν εχει λεφτά ο πατέρας μου

Τροχονόμος σταματάει ένα αυτοκίνητο....
Με ύφος λέει στον οδηγό ενώ αρχίζει να γράφει:
-Σπασμένο φλας μπροστά.... Σπασμένο φλας πίσω.... Τρύπια εξάτμιση...Σε βλέπω
μέχρι στιγμής, γυρω στα 250 ευρω....
-Δεν με ενδιαφέρουν τα λεφτά... Πες μου απλά πότε θα ειναι έτοιμο!!!

2 ξανθιες:
- Ρε συ, ο αδερφός μου αύριο πάει τριήμερη
- Ελα ρε, σοβαρά; Για πόσες μέρες;
- Δεν ξέρω, δεν μου είπε.


 Εμείς οι χοντροί, δε χρησιμοποιούμε ποτέ τον προσδιορισμό "νοστιμούλα" για
μια γκόμενα, μην τυχόν και νομίσει ότι θέλουμε να την φάμε

Δεν υπάρχουν σχόλια: