Το pastakarvouna ασχολείται με ότι άφορα το χιούμορ που τόσο λείπει από την ζωή μας. Με φωτογραφίες βίντεο ανέκδοτα και διάφορα αλλά που προσφέρονται για τον ελεύθερο μας χρόνo.

Πέμπτη, 23 Οκτωβρίου 2014

Ανέκδοτα ,

Μετά την ερωτική πράξη, ο σύζυγος ρωτάει την γυναίκα του:
- "Σ` άρεσε αγάπη μου;" Κι εκείνη:
- "Σαν ταινία του Αγγελόπουλου ήταν."
Δηλαδή ξαναρωτά εκείνος:
- "Εννοείς ότι είχε μεγάλη διάρκεια και πάω για χρυσό φοίνικα;"
- "Όχι, εννοώ ότι δεν κατάλαβα τίποτα...

- Θα μου δωσεις το τηλ σου κοριτσακι ?
- Θα παρεις τα αρχιδια μου
- Παλι σε τραβεστι επεσα , ελα παναγιαμ...

-Ποσο χρόνων εισαι?
-Όσο δείχνω..
-Ποιον θάψατε μωρή στην Αμφίπολη?

-έλα αφεντικό συγγνώμη που άργησα αλλά δεν έβρισκα που να παρκάρω τη φερραρι
-γιατι έχεις φερραρι;;
-ναι βάλε μας χέρι και στα όνειρα τώρα ..

μπαίνω σε φούρνο λέω πόσο έχει το κρουασάν? 4 και 20 μου λέει. όχι της

λέω λάθος πας. 5 και μισή είναι. πες μου πόσο έχει το κρουασάν 

Δεν υπάρχουν σχόλια: