Το pastakarvouna ασχολείται με ότι άφορα το χιούμορ που τόσο λείπει από την ζωή μας. Με φωτογραφίες βίντεο ανέκδοτα και διάφορα αλλά που προσφέρονται για τον ελεύθερο μας χρόνo.

Τρίτη, 30 Σεπτεμβρίου 2014

Ανέκδοτα

- Αχ, να σας ρωτήσω κάτι καλέ..
- Ναι,πείτε μου..
- Μένετε εδω στην περιοχή;;
- Μάλιστα..
- Ξέρετε έναν ψηλό,ξανθό,με μούσι;;;
- Όνομα;;
- Αα,δεν έχω προτίμηση..ο,τι να ναι..


Πάει ο Γιώργος στην μητέρα του και της λέει :
- Μητέρα έχω να σου ανακοινώσω κάτι...
- Τι Γιώργο παιδί μου;
- Παντρεύομαι τον Ιούλιο!
- Ωραία γιε μου...
Εσύ παλικάρι μου είσαι ο κουμπάρος; (λέει στον φίλο του).
- Οχι! Εγώ είμαι ο Ιούλιος...!!! 

- Μα γιατί δεν ξυπνάτε τον ασθενή; Τρεις ώρες έχει που τελειώσαμε την εγχείρηση!
- Θέλουμε να δούμε μέχρι πού θα φτάσει η αναισθησία του....
-Φοράς σκουλαρίκι??
-Ναι
-Από πότε
-Από τότε που η γυναίκα μου το βρήκε στο αμάξι......
Ο γάμος είναι ο μόνος πόλεμος που κοιμάσαι με τον εχθρό!

 - Ο άνθρωπος έφτασε στoν Αρη, τα κομπιούτερ κάνουν όλες τις δουλειές,
η τεχνολογία είναι στα ύψη και όμως...το Ζβάν ανοίγει ακόμα με κλειδάκι που αν σπάσει,
η κονσέρβα δεν ανοίγει ούτε με κομπρεσέρ.

- Εχθές είχα μια πείνα που μου ερχόταν να φάω τα πάντα, αλλά είναι προστατευομενο είδος και έφαγα μια κρέπα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: