Το pastakarvouna ασχολείται με ότι άφορα το χιούμορ που τόσο λείπει από την ζωή μας. Με φωτογραφίες βίντεο ανέκδοτα και διάφορα αλλά που προσφέρονται για τον ελεύθερο μας χρόνo.

Τετάρτη, 2 Οκτωβρίου 2013

Ανέκδοτα

- Mωράκι μου νομίζεις ότι είμαι χοντρή...;;;
- Θα στο πω στ' αυτί..
- Πέστο μου στο άλλο. Απ' αυτό δεν ακούω...
- Καλά, δε με λυπάσαι που πρέπει να κάνω το γύρο?????
 
-Ελάτε να καθίσετε που είστε έγκυος
-Δεν είμαι έγκυος
-Ελάτε να καθίσετε να χωνέψετε!!!!!
 
-Ρε αγάπη μου πάχυνα;
-Όχι ρε μια χαρά σας βλέπω
 
- Μωρό μου θα μου τη παίξεις..? 
- Γιατί δεν μπορείς μόνος σου??
- Μπορώ, αλλά μ@λ@κί@ δεν είναι.???
 
-Μάνα έρχονται οι depeche mode...
-Να βρεθείτε έξω, δεν πρόλαβα να καθαρίσω!
 
Πως λέγεται ο Αρχαίος Έλληνας σαβουρογ@μης?
Everyπηδης!!!!!!
 
-Έκαναν πρόταση στον Γονίδη να παίξει σε ξένη σειρά.
-Έλα ρε σε ποιά?
-Στο two and a half κι εγώ περιμένω.
 
(Στη στάση)
-Συγγνώμη, μήπως ξέρετε τι ώρα περνάει το επόμενο λεωφορείο;
-Τι ώρα είναι τώρα;
-Δύο παρά τέταρτο.
-Ευχαριστώ πολύ!
 
 
Παιδί μου γιατι σνιφαρεις το αλεύρι??
Μα αφού γράφει ότι είναι για όλες τις χρήσεις
 
-Γιατί φοράς επίδεσμο;;
-Δεν είναι επίδεσμος, στράπλες είναι..
-Στράπλες θα ήταν αν είχες βυζιά.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: